Producenci
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier) już od 700,00 zł.
Nowości
Wózek spacerowy dziecięcy STINGER XXIII 4BABY KHAKI
Wózek spacerowy dziecięcy STINGER XXIII 4BABY KHAKI

749,00 zł

608,94 zł

szt.
Wózek spacerowy dziecięcy STINGER XXIII 4BABY OLIVE
Wózek spacerowy dziecięcy STINGER XXIII 4BABY OLIVE

749,00 zł

608,94 zł

szt.
Wózek spacerowy dziecięcy STINGER XXIII 4BABY MOKKA
Wózek spacerowy dziecięcy STINGER XXIII 4BABY MOKKA

749,00 zł

608,94 zł

szt.
Fotelik samochodowy 4BABY Hi-Fix I-SIZE Black
Fotelik samochodowy 4BABY Hi-Fix I-SIZE Black

149,00 zł

121,14 zł

szt.
Fotelik samochodowy 4BABY Hi-Fix I-SIZE Graphite
Fotelik samochodowy 4BABY Hi-Fix I-SIZE Graphite

149,00 zł

121,14 zł

szt.
Fotelik samochodowy 4BABY Hi-Fix I-SIZE Turkus
Fotelik samochodowy 4BABY Hi-Fix I-SIZE Turkus

149,00 zł

121,14 zł

szt.
Fotelik samochodowy 4BABY Hi-Fix I-SIZE  Red
Fotelik samochodowy 4BABY Hi-Fix I-SIZE Red

149,00 zł

121,14 zł

szt.
Fotelik samochodowy 4BABY Hi-Fix I-SIZE  GREY
Fotelik samochodowy 4BABY Hi-Fix I-SIZE GREY

149,00 zł

121,14 zł

szt.
Reklamacje

6.REKLAMACJA PRODUKTU
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

6.1.Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

6.2.Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

6.3.Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

6.3.1.pisemnie na adres: ul. Wita Stwosza 63a 35-113 Rzeszów;

6.3.2.w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: a_b_cdzieciaka@poczta.onet.pl;

6.4.Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

6.5.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

6.6.W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Wita Stwosza 63A 35-113 Rzeszów. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

6.7.Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl